Autoritzacions

L'escola necessita de cada alumne/a un seguit d'autoritzacions signades sobre diversos temes. Algunes d'aquestes autoritzacions estan regulades per normatives generals de tot Catalunya i altres estan regulades pel Consell Escolar del Centre.

Per tal de facilitar als pares/tutors legals la l'accés a aquestes autoritzacions, hem dissenyat uns models que teniu a la vostra disposició en aquest espai del web.

Us agrairíem que ho llegíssiu atentament i que signéssiu d'acord amb les vostres opcions personals. Aquestes autoritzacions haurien d'estar lliurades durant la primera setmana de curs.

Ús de serveis i recursos web (menors de 14 anys)

Ús de serveis i recursos web (majors de 14 anys)

Sortides

Medicaments