Calendari de preinscripció curs 2015/2016

El Departament d’Ensenyament ha avançat, a través de la seva pàgina web, els terminis previstos per a la presentació de sol·licituds de preinscripció per al curs 2016/2017. Són els següents:

• Del 30 de març al 7 d'abril, per al segon cicle d'educació infantil, educació primària, centres integrats i educació secundària obligatòria.
  • Del 30 de març al 15 d'abril, per als ensenyaments professionals de música i dansa.
  • Del 2 al 13 de maig, per a les llars d'infants. Els ajuntaments que tenen delegades les competències en relació a les llars d'infants poden establir un calendari propi, per tant, en aquests casos, caldrà consultar-los

Properament s'informarà dels terminis de preinscripció per a la resta d'ensenyaments.

A més a més us convidem a consultar aquest enllaç del Departament d'Ensenyament, on trobareu un espai amb informació detallada sobre el procés de preinscripció i matrícula.

RESOLUCIÓ ENS/505/2016, de 25 de febrer, per la qual s'aproven les normes de preinscripció i matrícula d'alumnes als centres del Servei d'Educació de Catalunya i altres centres educatius, en els diversos ensenyaments sostinguts amb fons públics, per al curs 2016-2017.