Resultats acadèmics

Cada curs totes les escoles de Catalunya fan una avaluació externa duta a terme pel Departament d'ensenyament on s'avaluen els coneixements dels alumnes de 6è de Primària (final etapa Primària) i els alumnes de 4t d'ESO (final escolaritat obligatòria). Són unes proves  que avaluen les competències i coneixements bàsics que ha d'haver adquirit l'alumnat al final de l'educació Primària i l'educació secundària obligatòria en competència comunicativa lingüística i en competència matemàtica.

És una avaluació externa de caràcter formatiu i orientador, que vol ser una eina al servei dels centres, del professorat i de l'alumnat per impulsar la millora global del sistema educatiu català.

La fa tot l'alumnat de sisè de Primària i quart d'ESO de Catalunya. Poden haver-hi exempcions totals o parcials, degudament justificades (alumnat nouvingut amb un coneixement insuficient de les llengües de la prova, alumnat amb necessitats educatives especials...).

A l'escola Ramon Llull estem obtenint molts bons resultats en aquestes proves, és per això que us fem públic en el nostre web els resultats del darrer curs. Us adjuntem la notificació que vam rebre com escola.

Resultats prova 6è PR (Curs 14-15)

Resultats prova 4t ESO (Curs 14-15)

Resultats prova 6è PR (Curs 13-14)

Resultats prova 4t ESO (Curs 13-14)