Trets característics de l'Escola Ramon Llull

L'escola Ramon Llull és un centre educatiu de titularitat privada, concertat, català, laic i obert al barri que abarca l'escolarització d'infants des dels 3 als 16 anys, organitzats en una sola línia.

La proposta educativa de l'escola Ramon Llull es fonamenta des de la seva fundació l'any 1946, en uns principis bàsics: formar els nostres alumnes a través d'una àmplia formació intel·lectual i humana mitjançant l'estudi, el treball, l'esforç, l'atenció a la diversitat i la potenciació dels valors humans de respecte, solidaritat, esforç, i il·lusió per la feina ben feta, a fi d'aconseguir el ple desenvolupament de la personalitat del nostre alumnat.

Des del seu inici ens hem desenvolupat com a escola innovadora, amb visió de futur, que capacita els nostres alumnes a resoldre plenament els nous reptes que els pugui presentar una societat tan canviant com la nostra.

Som una escola catalana, integradora, que partint de la nostra pròpia identitat i cultura ens obrim a una concepció àmplia del món amb el respecte a les diferents realitats socials que ens envolten.

Som una escola acollidora en la què els nens i nenes se senten actors importants del seu aprenentatge, i on les famílies troben el suport necessari per a dur a terme la seva tasca educativa.

El nostre Projecte Educatiu inclou una metodologia oberta i flexible capaç d'integrar en cada moment els avenços pedagògics i tecnològics per tal de mantenir-nos en constant actualització possibilitant l'èxit en els estudis superiors i en el món del treball i sempre dotant els nostres alumnes d'unes competències bàsiques imprescindibles en el món actual, tenint sempre present laformació integral de la persona.

Pretenem que els nostres alumnes:

• Aprenguin a aprendre, a pensar, a ser.
  • Tinguin un coneixement profund de la llengua anglesa, a partir de P3, com a llengua d'ús.
  • Tinguin un coneixement de la llengua francesa a partir de Secundària.
  • Desvetllin la inquietud per la recercal'experimentaciól'estudi, el diàleg i la pròpia exigència.
  • Rebin una orientació, mitjançant la importància d'una bona acció Tutorial, tan des del punt de vista personal com el didàctic i professional, a fi d'ajudar l'alumne al seu propi coneixement i autoestima.

Pensem que la societat futura necessitarà uns ciutadans democràtics, capaços de conviure en la diferència, molt ben preparats intel·lectualment i amb una gran capacitat de diàleg.

Tota la nostra tasca educativa és possible gràcies al clima de convivènciacol·laboració i respecte entre tots els estaments, titularitat, professors, pares i mares i alumnes, de la nostra escola.

• 01_Entrada EP.jpg
  • 02_P3.jpg